بنیان EIQM CERT
سازمان ها بدون سه اصل کلی، فاقد مسیر روشنی جهت پیشرفت و نقشه راه درست خواهند بود. این سه اصل شامل ارزش ها ، چشم انداز و مأموریت سازمان می باشد. در این بخش با سه رکن اصلی پایه ای مرجع ممیزی و صدور گواهینامه های ایزو EIQM آشنا خواهید شد.
ارزش های EIQM
کیفیت بالای خدمات
سازمان ما متعهد می گردد تا در بالاترین سطح کیفی که در توان دارد خدمات خود را ارائه دهد.
مشتری مداری
مشتریان ما اولویت نخست سازمان و کارکنان هستند. مشتری مداری رکن جدایی ناپذیر سازمان ماست.
رازداری
ما به رازداری از اطلاعات مشتریانمان پایبندیم.
مسئولیت پذیری
سازمان ما به نقش و مسئولیت خود نسبت به تمامی افراد داخل و خارج از سازمان آگاه است و مسئولیت خود را می پذیرد.
انصاف
سازمان متعهد می گردد رعایت انصاف را در تمامی امور داخلی و خارجی خود بکار گیرد.
اخلاق
مدیران و کارمندان سازمان به اخلاق در قبال مشتریان، ذی نفعان و یکدیگر پایبند هستند.
چشم انداز EIQM
جذابیت حداکثری برای مشتریان
EIQM در صدد است تا به عنوان جذاب ترین انتخاب برای مشتریان جهت اخذ خدمات مرتبط با ممیزی و صدور گواهینامه های ایزو قرار گیرد.
توسعه جهانی
چشم انداز EIQM افزایش دامنه فعالیت خود در بسیاری از کشورها به ویژه ناحیه آسیا و خاورمیانه است.
مأموریت EIQM
بیانیه مأموریت
نهایت تلاشمان را میکنیم که به مشتریانمان بالاترین سطح کیفی خدمات، منصفانه ترین قیمت ممکن، بهترین حق انتخاب، و حداکثر مشتری مداری را ارائه دهیم. همچنین خدمات ما سبب ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان ما گردد.